2016. szeptember 8., csütörtök

Rövid közlendő

Heló mindenki! :)
Hát tudom, hogy későn jövök a bejegyzéssel, meg minden de izé... Hát nagyon lemaradtam.
A következő részre még sajnos várni kell, mert össze kéne szednem a gondolataimat hozzá, és a suli kicsit kizökkentett ebből. Nah jó, nem fogom rá, nem az zökkentett ki, amiatt időm nincsen.
Elég sok órám van hirtelen így a nyári szünet után, és kicsit nagyon ki tud készíteni... -_-"

Szóvaaal... Amint lesz ihletem, és időm, meg energiám, folytatom a storyt és hétfőnként jönnek a részek!


Addig pedig itt van néhány gyönyörű / cuki fanart, amiket imádok! :33





 (ihhi... tetszik benne a plusz zöld *-* )







(Megértelek Macska, ma pont engem is megugatott egy kis pici kutya, hogy elfeledtesse velem a story részletet, amin éppen agyaltam... hát jó pár percig nem állt vissza a szívdobogásom a normálisra.)








(Oké, kiszúrtátok, ez nem fanart, ez a blog eredeti háttérképe volt, de szerintem annyira szép :')




Gyerekek, ezen meg behaltam, mikor megláttam XDD
Amúgy ezen a srácon már én is gondolkodtam, hogy ki lehet :'D


Hangsúlyozom, hogy a képeket nem én rajzoltam!
De sajnos nem tudom megmondani, hogy honnan vannak, mert nem emlékszem... :/ Bocsika.



Nah, a viszont olvasásra! ^^




4 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Nagyon tetszik a blogod, bár hiányolom a rosszfiúkat, mert eddig csak egy volt. Mikor jön a kövi rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök! :) Hát nem jeleskedek az akciójelenetekben, de majd még lesznek benne akciók, csak odáig nem jutottam xd
      Kicsit leálltam, szóval sajnos nem tudom megmondani, mikor lesz rész :/ :)

      Törlés
  2. Szia! Mikor lesznek új részek?

    VálaszTörlés
  3. Állati jó vagy! A történet továbbírásán már én is gondolkoztam, bár bevallom, merőben más karakterekkel. De ezek az őtletek is fantasztikusak, eredetiek, alig várom a következőt. :-) Kérdésem lenne: csak saját+ baráti ötletet használsz vagy rajongói ötletre (főleg szereplők esetében) is vevő vagy-e ? Természetesen semi háttérszándék, ha szerepeltetnéd egyik figurámat akár az önmaga jutalma lenne. :-) ;-)

    VálaszTörlés